BLOG2

Agencja Commercial Communications zajmuje się promocją Blue Cafe – polskiego zespołu, istniejącego na rynku muzycznym już ponad 15 lat, z charyzmatycznym liderem grupy – Pawłem Rurak-Sokalem oraz wokalistką – Dominiką Gawędą już od kilku lat.

Współpraca z tym niezwykle popularnym na polskiej scenie muzycznej zespołem, rozpoczęła się z agencją kilka lat temu. Commercial Communications, na czele z Arkadiuszem Szczepańskim, podjęła się wtedy promocji formacji głównie za sprawą portalów społecznościowych, social media, a także publikacji i szerzenia rozpoznawalności zespołu w Internecie.

Strategia poparta rozmową

Kreując wizerunek zespołu na arenie polskiej i międzynarodowej, jako agencja z dużym doświadczeniem w branży, wszelkie działania na rzecz promocji Blue Cafe popierane są każdorazowo spotkaniami z członkami zespołu i wspólną rozmową. – W naszych działaniach staramy się wspólnie z Kamilą, menadżerką zespołu Blue Cafe, realizować długoterminowe projekty. Naszym celem, tak jak i tych wybitnych artystów na scenie, nie jest propagowanie nieukierunkowanego łomotu, a wdrażanie konsekwentnie przygotowanej strategii komunikacji w social media. Doradzając zespołowi w prowadzonych działaniach, zajmując się komunikacją z fanami oraz przeprowadzaniem aktywności angażujących fanów formacji, takich jak zabawy i konkursy, przyświeca nam przede wszystkim profesjonalizm i dobry wizerunek Blue Cafe – podkreśla Arkadiusz Szczepański, Prezes agencji Commercial Communications.

Strona…? Wizerunkowa!

W agencji Commercial Communications pracujemy z pasją i oddaniem. Każdego Klienta traktujemy indywidualnie i mierzymy wysoko. Jednym z działań zrealizowanych dla zespołu Blue Cafe, które do dziś cieszą fanów zespołu, jest nowoczesna strona internetowa, stworzona przy współpracy CC z Yanah.info. Stawiamy na wysoką jakość, a jednocześnie przejrzystość. Taki też cel przyświecał nam podczas tworzenia strony Blue Cafe, która na długo pozostanie funkcjonalna i przejrzysta, a także pozwoli na wprowadzanie zmian i innowacji – komentuje Przemysław Janaszek, główny wykonawca strony. 

Profesjonalny sznyt

Z czasem działania prowadzone dla zespołu przybierały na rozmiarach. Jako agencja nie tylko komunikatywna, ale także – kreatywna, Commercial Communications może poszczycić się szeregiem profesjonalnych realizacji graficznych. Dla zespołu Blue Cafe od lat z powodzeniem przygotowujemy materiały graficzne, wykorzystywane przez zespół oraz promujące poszczególne wydarzenia – koncerty, eventy i działania medialne prowadzone wokół udziału grupy w różnych galach i plebiscytach. Naszym wspólnym sukcesem, który z dumą mogliśmy promować projektami Bartosza Sujkowskiego – Art Director’a agencji CC, były m.in. statuetka SuperJedynki w kategorii SuperZespół na 49. Krajowym Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu oraz SuperNagrodą rok później, a także wieloma prestiżowymi nagrodami.

Nić porozumienia

Tak, jak formacja Blue Cafe, tak i nasza agencja – stawiamy na rozwiązania z jednej strony – niebanalne, a z drugiej – nowoczesne. Z Kamilą, Pawłem i Dominiką rozumiemy się niemalże bez słów i wzajemnie wspieramy działania, które przekładają się na sukces zespołu. Już niebawem poinformujemy Was o bieżących realizacjach, tymczasem zapraszamy do odwiedzenia oficjalnej strony Blue Cafe oraz fanpage.

Anna Kołek
Office Manager