BLOG17

Oprogramowanie PCLOGGER zostało stworzone z myślą o tych, którzy lubią wiedzieć, co dzieje się w ich firmie. Korzystając z PCLOGGER każda minuta pracy zatrudnionych osób zostaje ewidencjonowana w systemie, a analiza i wgląd w dane może nastąpić nawet po dłuższym czasie, za pomocą przejrzystego i funkcjonalnego panelu administracyjnego. Dzięki temu systemowi wszystkie dane dostępne są pod ręką, bez konieczności przetrzymywania teczek z papierowymi raportami, zabierającymi miejsce i czas właściciela.

Agencja Commercial Communications wspiera działania promocyjne tego innowacyjnego narzędzia ewidencji czasu i zaangażowania w pracę. W ramach współpracy z twórcami PCLOGGER zrealizowana została strategia sprzedażowa, przeprowadzone szkolenia dla pracowników i konsultantów z zakresu sprzedaży i obszaru Help desk.

Promocja narzędzia oparta została o budowanie wizerunku marki w social mediach, Internecie a także projektowaniu materiałów graficznych dedykowanych pod eventy, sprzedaż i złożoną ofertę produktu. Do zadań agencji CC należało m.in. opracowanie folderów, przygotowanie propozycji gadżetów, ścianek tekstylnych pod kątem targów i eventów, także na scenie międzynarodowej, komunikacja na stronie internetowej produktu, oraz w social mediach. Oprawa graficzna, content, claim, copywriting, redakcja tekstów oraz plan komunikacji w trzech językach, a także działania z zakresu Buzz Marketing weszły w zakres działań prowadzonych na rzecz marki.