Erotine to producent suplementów diety, opartych na opracowanej naukowo 100% naturalnej formule, których zadaniem jest poprawa jakości życia erotycznego. Preparat, jako jedyny na rynku, występuje w dwóch wersjach: dla kobiet i mężczyzn.
W ramach współpracy i promocji marki Erotine, agencja Commercial Communications została poproszona o wsparcie projektu i pomoc w budowaniu wizerunku marki i jej spontanicznej rozpoznawalności przez potencjalnych użytkowników.
Agencja CC w ramach współpracy z producentem suplementów diety, odpowiada za całość działań komunikacyjnych, prowadzonych dla marki, w tym m.in. za:
- przygotowanie strategii marketingowej,
- przygotowanie projektu strony internetowej,
- działania w social media,
- Media Relations,
- planowanie i zakup nośników medialnych,
- marketing szeptany – Buzz Marketing,
- projekt reklam (print i outdoor),
- projekt opakowań,
- tworzenie filmów promocyjnych,
- tworzenie materiałów promocyjnych (roll-upy i ulotki),
- współpracę z blogerami,
- copywriting (całość treści tworzonych na rzecz promocji marki),
- zawieranie umów sponsorskich,
- doradztwo biznesowe,
- oprawę wydarzeń i eventów z udziałem marki.
Anna Kołek
Office Manager