BLOG15

Marka Eyelab – dobry optyk, to nowa, konkurencyjna sieć punktów optycznych, oferujących nowoczesne i najmodniejsze kolekcje opraw okularowych znanych marek, a także szkieł kontaktowych i akcesoriów optycznych.

Model biznesowy brand’u opiera się na idei wysp sprzedażowych, które będą sytuowane w przestrzeni centrów handlowych. W ofercie Eyelab – dobry optyk znajdują się wysokiej jakości okulary korekcyjne i przeciwsłoneczne, a także soczewki kontaktowe oraz artykuły służące do pielęgnacji i ochrony przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi. Wśród marek dostępnych w szerokim asortymencie sieci, znaleźć można serie takich producentów, jak Ray Ban, Michael Kors, Vouge czy Belutti.

Chcielibyśmy, aby ciekawy asortyment i profesjonalna obsługa stały się naszym wyróżnikiem na tle konkurencji. Wierzymy, że oferując naszym klientom produkt ściśle dopasowany do ich potrzeb i oczekiwań, staniemy się jedną z wiodących firm w branży optycznej – podkreśla Rafał Pierzgała, General Director Eyelab – dobry optyk.

Agencja Commercial Communications zajęła się kompleksowym działaniem na rzecz promocji marki, a także kreacji stoiska optycznego, które ma wyróżniać markę na tle konkurencji. W projekcie główny punkt stanowiło nastawienie na jakość obsługi, a z drugiej strony – dostępność wysokiej jakości markowych produktów dla Klienta w Polsce.

Działania PR prowadzone były zarówno za pośrednictwem mediów tradycyjnych – prasy, reklamy w radio, kampanii outdoorowej, jak i za pośrednictem Internetu, mediów społecznościowych – profil na Facebooku i Instagramie, administracja i prowadzenie strony internetowej, budowanie relacji z potencjalnymi Klientami marki, a także zapraszanie i kontakt ze sławnymi blogerkami i postaciami medialnymi oraz ambasadorami marki.

Promocja marki poparta została rekomendacjami w postaci Buzz Marketingu, publikacjami prasowymi, a także licznymi informacjami w prasie elektronicznej, na portalach społecznościowych, w blogosferze oraz licznych informacjach prasowych.

Wokół każdego z nowo otwierających się punktów marki prowadzone były działania promocyjne – agencja CC bezpośrednio odpowiadała za oprawę eventów, korelację z centrami handlowymi i inicjowała liczne konkursy i atrakcje dla Klientów i fanów marki.

Na rzecz marki przygotowane i kompleksowo opracowane zostały materiały promocyjne, akcje eventowe, dopełnione materiałami POS, grafikami, wizualizacjami popartymi harmonogramem działań, planami realizacji, a także kontentami i oprawą copywritera, edytora i profesjonalnego grafika. W ramach współpracy z marką Eyelab – doby optyk przeprowadzone zostały szkolenia zespołów sprzedażowych i kadry kierowniczej z zakresu aktywnej sprzedaży, a także zarządzania kryzysowego. Praca w punktach Eyelab – dobry optyk w ostatnim czasie została usprawniona i usystematyzowana dzięki profesjonalnemu manualowi opracowanemu przez agencję CC.