BLOG26

Piramida potrzeb Maslowa jest nam dobrze znana, ale czy tak samo dobrze znamy wymagania naszych czworonogów? To pytanie postawili sobie inicjatorzy akcji informacyjnej Psy mają potrzeby, którzy poruszyli temat zasad zdrowego żywienia odpowiadającym wiekowi, rozmiarowi i kondycji fizycznej zwierzęcia.

Kampanię, która rozpoczęła się w październiku 2015 r., zorganizował brytyjski producent karmy Butcher’s, zwracając uwagę na konieczność doboru karmy do indywidualnych potrzeb czworonogów. Jej celem było uświadomienie właścicielom psów, jakie potrzeby żywieniowe posiadają ich pupile, jak ważne jest sprawdzanie składu gotowego pokarmu oraz jak poruszać się wśród szerokiej oferty karm dla psów.

Akcja Psy mają potrzeby nie odbyłaby się bez zaangażowania blogerów i sympatyków marki, którzy zabrali głos w licznych dyskusjach na temat potrzeb czworonogów. Blogerzy, zainteresowani tematyką poszczególnych etapów kampanii, opublikowali w sumie 62 wpisy inspirowane poradami ekspertów marki Butcher’s. Za sprawą aktywności w mediach społecznościowych poszerzyło się grono opiekunów pupili, którzy z dumą mogą powiedzieć: znam potrzeby mojego psa.

Informacje o akcji zostały opublikowane w prasie drukowanej, m.in. w miesięczniku „Przyjaciel Pies”, magazynie „Dog&Sport”, „Gazecie Pomorskiej”, „Gazecie Warmińskiej” oraz w dwutygodniku „Halo-Wawa”.

Akcja Psy mają potrzeby w liczbach:

  • liczba zaangażownych blogerów: 38
  • liczba publikacji w internecie: 62
  • liczba postów udostępnionych w mediach społecznościowych: 126

Anna Hankiewicz
PR Manager