BLOG20

Pani Teresa Medica SA to największy w Polsce producent dziewiarskich i włókienniczych wyrobów medycznych. Produkty PANI TERESA® stosowane są w kompresjoterapii i rehabilitacji oraz wspomagają pacjentów w radzeniu sobie z ograniczeniami narzucanymi przez chorobę. Sportowa linia produktów BASIS ACTIVE® pomaga chronić zdrowie podczas aktywności fizycznej.  

W ramach projektu realizowanego dla marki Pani Teresa Medica SA agencja Commercial Communications zajęła się przygotowaniem strategii komunikacji oraz działaniami promocyjnymi w Internecie – fanpage na Facebooku, konto na portalu LinkedIn oraz XING. Rozpowszechnianie wiedzy nt. marki było prowadzone także za pomocą informacji i publikacji prasowych i e-publikacji, a także kampanii CPC.

W zakres usług dla Pani Teresa Medica SA agencja CC zajęła się budowaniem wizerunku marki za pomocą ośrodków opiniotwórczych oraz działań z zakresu Buzz Marketingu. Nasza agencja była odpowiedziała także za bezpośrednie budowanie wizerunku marki z zakresu Branding Identity, kreacji i tworzenia kontentów graficznych w obszarze social media, a także materiałów POS.

Agencja CC zajęła się przygotowaniem profesjonalnej sesji fotograficznej – produktowej i związanej z marką, filmu wideo, doradtwem z zakresu Crisis Management, doradztwa wizerunkowego oraz prowadzenia komunikacji w social media. Po stronie działań agencyjnych znalazła się także oprawa merytoryczna i redakcyjna tekstów oraz praca copywritera, ponadto w odpowiedzi na wzrot zainteresowania marką, agencja CC zajęła się przygotowaniem – redagowaniem i zamieszczaniem ogłoszeń o pracę.

Nadrzędnym celem przy projekcie Pani Teresa Medica SA było wprowadzenie marki na rynek niemiecki i przygotowanie planu komunikacji oraz opracowanie planu sprzedażowego. Dzięki owocnej współpracy marka szybko zyskała rozgłos.