BLOG3

Dear Body Polska to linia kosmetyków dla kobiet, przeznaczonych do pielęgnacji ciała. Agencja CC odpowiedzialna była za działania, służące wprowadzeniu marki na rynek i jej promocji. Strategia komunikacji marki w Polsce oparta była na synergii działań, prowadzonych off-line i on-line.

Promocja marki prowadzona była w obszarze social media (Facebook, Instagram) oraz współpracy z wyselekcjonowanymi blogerami, w ramach programu Ambasadorki Dear Body Polska, w trakcie którego każda z ambasadorek co miesiąc testowała inny produkt marki. Dzięki temu udało się dotrzeć do grupy docelowej – młodych kobiet, zainteresowanych kwestiami związanymi z urodą i pielęgnacją.

W Internecie prowadzone były również działania z zakresu marketingu szeptanego oraz Media Relations. Na portalach kobiecych ukazały się liczne artykuły na temat marki. Prowadzone również były również kampanie reklamowe w obszarze social media.

Agencja CC reprezentowała również markę Dear Body Polska podczas eventów i targów związanych z modą i uroda, w tym na targach Beauty Vision/Look w Poznaniu.

CC stworzyło również całość materiałów promocyjnych dla marki, w tym katalogi, plakaty i ulotki oraz wykonało sesję zdjęciową dla marki.