BLOG24_1

Polska marka napojów energetycznych – Komodo Energy Drink – od stycznia br. organizuje cykliczny konkurs Komodo Talent Show.  

Grupę docelową produktów, które można zamówić online, jak i kupić w sklepach stacjonarnych, stanowią pasjonaci gier komputerowych oraz młodzi sportowcy, dlatego też integralną część komunikacji marki stanowi motyw rywalizacji.

Aby wziąć udział w konkursie, pod zdjęciem lub filmikiem zamieszczonym na Instagramie, należy dodać hashtag #komodotalentshow. Opublikowany materiał musi prezentować talent sportowy, muzyczny lub artystyczny Uczestnicy mogą również wysyłać swoje zgłoszenia w wiadomości prywatnej na fanpage’u Komodo Energy Drink. Zwycięzcy otrzymują miesięczny zapas napoju energetycznego.

Jedną nagrodę przyznają fani profilu, a drugą ekipa marki Komodo. Posty konkursowe są repostowane, czyli udostępniane przez profile zbierające informacje na temat bieżących konkursów w mediach społecznościowych. Konkurs wzbudza duże zainteresowanie wśród konsumentów w wieku 15-20 lat, których intryguje smak dzikiej poziomki i mroźnego mojito. Zwycięzcy chętnie angażują się w przygotowywanie atrakcyjnego contentu w postaci zdjęć i filmików z Komodo w roli głównej.

Anna Hankiewicz
PR Manager