BLOG22

Nazwa InterMediCo to skrót od International Medical Company. Słowa te w doskonały sposób obrazują profil i działalność firmy, która powstała z myślą o zdrowiu klientów. InterMediCo jest dostawcą specjalistycznych rozwiązań z dziedziny ochrony i regeneracji zdrowia, światłolecznictwa, fizjoterapii i suplementacji organizmu. Działania, podejmowane przez markę w tych obszarach mają wspólny cel – ułatwiają powrót do zdrowia i utrzymanie aktywności zdrowotnej oraz dobrego samopoczucia.

Agencja Commercial Communications zajęła się przygotowaniem strategi PR i e-PR,aktualizacja treści znajdujacych się na stronie internetowej marki. Promocja InterMediCo były prowadzone także w obszarze social media – fanpage na Facebooku i polegały nie tylko na publikowaniu informacji nt. marki, ale także na wchodzeniu w interakcję z użytkownikami, angażowanie społeczności w tematykę związaną ze zdrowiem, oraz organizowanie kampanii reklamowych, postów sponsorowanych oraz kampanii CPC.

Poza obszarem social media, agencja CC odpowiadała za wszystkie informacje prasowe oraz redakcję tekstów powstających na temat InterMediCo, w tym m.in. publikacje prasowe i internetowe, hasła i slogany reklamowe, kontenty i grafiki triggerów wizerunkowych, artykuły, wywiady, a także opracowanie i implementację wpisów z zakresu Buzz Marketing.

Do działań agencyjnych należało także stworzenie kreacji graficznej i wizerunkowej marki, kreacja reklam, materiałów POS, wykonanie sesji fotograficznej oraz nakręcenie i opracowanie materiałów wideo. Agencja CC wspierała markę InterMediCo w zakresie szkoleń kadrowych – Crisis Management, a także doradztwa HR. W ramah owocnej współpracy CC zajęło się przygotowanie i redakcją ogłoszen o pracę oraz ich implementacją w tradycyjnych, a także internetowych mediach.