BLOG14

Agencja Commercial Communications zajmowała się wypromowaniem marki polskiego dystrybutora odzieży i akcesoriów roboczych, przeznaczonych dla branż specjalistycznych – PTR Partner BHP.

Działania wspierające promocję marki polegały na wdrożeniu i prowadzeniu nowej platformy sklepowej, opracowywaniu materiałów reklamowych oraz ofertowych, a także prowadzeniu działań wizerunkowych za pośrednictwem obszaru Social Media – Facebook, LinkedIn. W ramach projektu realizowano także działania z zakresu Buzz Marketingu.

Głównym celem współpracy z PTR Partner BHP było unowocześnienie platformy sklepowej, zarówno pod kątem bieżących trendów z branży IT, jak i E-commerce. Efektem działań agencji CC jest witryna internetowa, zintegrowana z systemem sprzedażowym. Promocja marki oparta została na reklamach śledzących, kampanii AdWords oraz kampaniach SEO i SEM.

Działania promocyjne wspierane były promowaniem ofert specjalnych, najnowszych produktów, a także wsparta opiniami zadowolonych Klientów, rozpowszechnianymi w Internecie i na forach opiniotwórczych.

W ramach współpracy z Klientem prowadzone były działania promujące firmę FUH DOOGWEN – wypożyczalnię sprzętu budowlanego. Agencja CC zajęła się przygotowaniem profesjonalnego, odświeżonego katalogu produktowego, jego promocją w Internecie i obszarze Social Media, a także przygotowaniem ofertowych materiałów graficznych.